Logo BSU

2022 : [35] Главная страница коллекции Статистика

Ресурсы коллекции (Сортировка по Дата поступления в По убыванию порядке): 21 по 35 из 35
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
30-авг-2022Network Governance in Public Administration: Building Effective Communications between the State and Society in the Internet: abstract of master's thesis / Ma Dan; Belarusian State University ; Faculty of Philosophy and Social Sciences ; Department of Social Communication ; scientific adviser: Elena V. LebedevaMa, Dan
30-авг-2022Network Management in Public Administration : abstract of master's thesis / Lyu Yangnan ; Belarusian State University ; Faculty of Philosophy and Social Sciences ; Department of Social Communication ; scientific adviser: Irina I. EkadumovaLyu, Yangnan
30-авг-2022Social media as a Tool for Intercultural Communication: abstract of master's thesis / Liu Yifei ; Belarusian State University ; Faculty of Philosophy and Social Sciences ; Department of Social Communication ; scientific adviser: Irina L. VasilyevaLiu, Yifei
30-авг-2022Communicative Strategies for Chinese Language and Culture Promotion in Belarus (case of the Confucius Institute in Minsk) : abstract of master's thesis / Li Qingyi; Belarusian State University; Faculty of Philosophy and Social Sciences; Department of Social Communication; scientific adviser: Nadezhda V. EfimovaLi, Qingyi
30-авг-2022Social Advertising in Chinese Internet Media: abstract of master's thesis / Jiang Bowen; Belarusian State University; Faculty of Philosophy and Social Sciences; Department of Social Communication; scientific adviser: Larissa G. TitarenkoJiang, Bowen
30-авг-2022Intercultural Communications in the Higher Education System: a comparative analysis of Belarus and China: abstract of master's thesis / Guo Shunfa ; Belarusian State University; Faculty of Philosophy and Social Sciences; Department of Social Communication; scientific adviser: Elena V. LebedevaGuo, Shunfa
30-авг-2022Strategic Relationships between Chine and Belarus Development from the Perspective of Communication : the abstract of the master’s thesis / Feng Li; Belarusian State University; Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser: Olga V. TereschenkoFeng, Li
30-авг-2022Cultural Activities of Overseas Chinese Confucius Institute and its Communication Effects (on the example of Minsk Confucius Institute): abstract of master's thesis / Bai Xuepiao ; Belarusian State University; Faculty of Philosophy and Social Sciences; Department of Social Communication; scientific adviser: Michael. A. GuliukBai, Xuepiao
3-сен-2022Социальные медиа в Китае и Беларуси: аннотация магистерской диссертации / Цзэн Юйсюань ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Терещенко О.В.Цзэн, Юйсюань
3-сен-2022Социальные медиа в формировании имиджа города (на примере крупных городов Китая): аннотация магистерской диссертации / Лун Ицзе ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Купчинова Т. В.Лун, Ицзе
3-сен-2022Коммуникация в сообществе китайских студентов при обучении в Беларуси: аннотация магистерской диссертации / Доу ЯЯ ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальных коммуникаций ; науч. рук. Сарна АДоу, ЯЯ
30-июн-2022Виртуальные сообщества в компьютерных играх (на примере MMORPG): аннотация магистерской диссертации / Егор Иванович Жешко; БГУ ; факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Ефимова Н. В.Жешко, Егор Иванович
30-июн-2022Сторителлинг как инструмент продвижения бренда: аннотация магистерской диссертации / Анна Юрьевна Суманеева; БГУ; факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Гафарова Ю. Ю.Суманеева, Анна Юрьевна
30-июн-2022Формирование персонального бренда в информационном обществе: аннотация магистерской диссертации / Дмитрий Дмитриевич Нехай ; БГУ; факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Гафарова Ю. Ю.Нехай, Дмитрий Дмитриевич
30-июн-2022Fake News as a Tool of Manipulate Public Opinion: abstract of master's thesis / He Xiaoyang; Belarusian State University; Faculty of Philosophy and Social Sciences; Department of Social Communication; scientific adviser: Irina L. VasilyevaHE, XIAOYANG
Ресурсы коллекции (Сортировка по Дата поступления в По убыванию порядке): 21 по 35 из 35
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых поступлениях (для зарегистрированных пользователей) RSS Feed RSS Feed RSS Feed