Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273347
Title: Молчание в обучении: погружение в самость
Other Titles: Silence in learning: immersion in the self / Y. N. Lukyanuk
Authors: Лукьянюк, Ю. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2021
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2021 : стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 23-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 100-годдзю Берарус. дзярж. ун-та, Мінск, 11 лістап. 2021 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2021. – С. 598-607.
Abstract: В работе рассматривается метод молчания в образовательном процессе, который, как правило, служит обучению, работе, погружению студента в самого себя. В педагогическом эксперименте приняли участие студенты 3 курса факультета журналистики БГУ. Этот метод помогает выстроить индивидуальную образовательную траекторию, так как каждый может работать в своем ритме, никто не торопит, наоборот, можно погрузиться в свое сознание, найти собственное решение, создать свой, не похожий ни на что образовательный продукт
Abstract (in another language): The paper considers the method of silence in the educational process, which, as a rule, is aimed at teaching, working, and immersing the student in themselves. The 3rd­year students of the Faculty of Journalism of BSU took part in the pedagogical experiment. This method helps to build an individual educational trajectory since everyone can work in their own pace, no one is in a hurry, on the contrary, one can immerse themselves in consciousness, find their own solution, create their own educational product that is different from the rest
Description: Частка ІІ. Навукова-метадычныя распрацоўкі выкладчыкаў
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273347
ISBN: 978-985-881-229-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Журналістыка – 2021: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
598-607.pdf412,93 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.