Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/271909
Title: Особенности рекламной коммуникации в мебельной отрасли в условиях цифровой трансформации
Other Titles: Features of advertising communication in the furniture industry in a digital transformation
Authors: Шибут, Ирина Петровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: Nov-2021
Publisher: Санкт-Петербург: СПбГЭУ
Citation: Коммуникации в условиях цифровой трансформации (СDT-2021): материалы V Международной научно-практической конференции (Санкт-Петербург, 29-30 ноября 2021 г / редкол.: А. Д. Кривоносов (отв. ред.) [и др.] – Санкт-Петербург: СПбГЭУ, 2021
Abstract: Статья посвящена описанию результатов исследования эффективности использования рекламной коммуникации в мебельной отрасли Беларуси
Abstract (in another language): The report describes the results of an experimental study of the effectiveness of advertising communication in the furniture industry of Belarus
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/271909
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
shibut_8.pdf331,73 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.