Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267612
Title: Формирование системы мониторинга трендсигналов в организации процесса маркетингового информационного обеспечения
Other Titles: Formation of a monitoring system for trend signals in the organisation of the marketing information support process / E. G. Churlei
Authors: Чурлей, Э. Г.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Журнал Белорусского государственного университета. Экономика = Journal of the Belarusian State University. Economics. - 2021. - № 1. - С. 69-85
Abstract: Отмечается, что изменение конкурентного поля и скорости течения событий ориентируют игроков рынка на необходимость поиска тренд-сигналов и анализ трендов. Указываются актуальные способы отражения качественных и количественных результатов исследований и анализа трендов: мониторинг вторичных ресурсов, экспертные методы и модели.
Abstract (in another language): Changes in the competitive field and the speed of the course of events orient market players to the need to search for trend signals and analyse trends. Relevant methods are the monitoring of secondary resources, expert methods and the using models to reflect the qualitative and quantitative research results and trend analysis.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267612
ISSN: 2520-6206
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021, №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
69-85.pdf2,67 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.