Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267612
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧурлей, Э. Г.-
dc.date.accessioned2021-09-07T08:55:30Z-
dc.date.available2021-09-07T08:55:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЖурнал Белорусского государственного университета. Экономика = Journal of the Belarusian State University. Economics. - 2021. - № 1. - С. 69-85ru
dc.identifier.issn2520-6206-
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/267612-
dc.description.abstractОтмечается, что изменение конкурентного поля и скорости течения событий ориентируют игроков рынка на необходимость поиска тренд-сигналов и анализ трендов. Указываются актуальные способы отражения качественных и количественных результатов исследований и анализа трендов: мониторинг вторичных ресурсов, экспертные методы и модели.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : БГУru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические наукиru
dc.titleФормирование системы мониторинга трендсигналов в организации процесса маркетингового информационного обеспеченияru
dc.title.alternativeFormation of a monitoring system for trend signals in the organisation of the marketing information support process / E. G. Churleiru
dc.typearticleen
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
dc.description.alternativeChanges in the competitive field and the speed of the course of events orient market players to the need to search for trend signals and analyse trends. Relevant methods are the monitoring of secondary resources, expert methods and the using models to reflect the qualitative and quantitative research results and trend analysis.ru
Appears in Collections:2021, №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
69-85.pdf2,67 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.