Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/263571
Title: Социальная реклама как объект социологического анализа : аннотация к дипломной работе/ Светлана Сергеевна Михалева; БГУ, Факультет философии и социальных наук, кафедра социологии; науч. рук. Щелкова Т.В.
Authors: Михалева, Светлана Сергеевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
Issue Date: 2018
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель дипломной работы состоит в анализе состояния социальной рекламы в Республике Беларусь.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/263571
Appears in Collections:Социология. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mikhaleva_resume.pdf135,6 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.