Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/251900
Title: Выявление и внедрение передовых практик смешанного обучения в процессе преподавания английского языка в период пандемии COVID-19
Other Titles: Identifying and embracing best practices of blended learning while teaching English during the COVID-19 pandemic / Shareika I.L., Pusiankova H.A.
Authors: Шарейко, И. Л.
Пусенкова, Г. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы VII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 22–23 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: С. А. Важник (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 351-355.
Abstract: В статье рассматриваются особенности внедрения технологии смешанного обучения в период пандемии Covid-19 при организации учебного процесса в процессе преподавания английскому языку, основываясь на практическом опыте авторов
Abstract (in another language): The peculiarities of identifying and embracing best practices of blended learning while organising the educational process of teaching English during the Covid-19 pandemic using the practical experience of the authors are considered in the article
Description: Раздел 6. Высшая школа – перспективы применения информационных технологий в «новой реальности» = Section 6. Higher school – prospects for application of information technologies in the "new reality"
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/251900
ISBN: 978-985-566-950-1
Appears in Collections:2020. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
351-355.pdf457,96 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.