Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/251900| Title: | Выявление и внедрение передовых практик смешанного обучения в процессе преподавания английского языка в период пандемии COVID-19 |
| Other Titles: | Identifying and embracing best practices of blended learning while teaching English during the COVID-19 pandemic / Shareika I.L., Pusiankova H.A. |
| Authors: | Шарейко, И. Л. Пусенкова, Г. А. |
| Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
| Issue Date: | 2020 |
| Publisher: | Минск : БГУ |
| Citation: | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы VII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 22–23 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: С. А. Важник (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 351-355. |
| Abstract: | В статье рассматриваются особенности внедрения технологии смешанного обучения в период пандемии Covid-19 при организации учебного процесса в процессе преподавания английскому языку, основываясь на практическом опыте авторов |
| Abstract (in another language): | The peculiarities of identifying and embracing best practices of blended learning while organising the educational process of teaching English during the Covid-19 pandemic using the practical experience of the authors are considered in the article |
| Description: | Раздел 6. Высшая школа – перспективы применения информационных технологий в «новой реальности» = Section 6. Higher school – prospects for application of information technologies in the "new reality" |
| URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/251900 |
| ISBN: | 978-985-566-950-1 |
| Appears in Collections: | 2020. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 351-355.pdf | 457,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

