Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/251856
Title: Аналитическая рубрика как интеграция качественной и количественной оценки
Other Titles: Analytical rubric as integration of qualitative and quantitative assessment / Bartoshevich I.
Authors: Бартошевич, И. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы VII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 22–23 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: С. А. Важник (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 106-111.
Abstract: Автором рассматриваются преимущества применения аналитической рубрики для качественно-количественного оценивание процесса и результата учебно-познавательной деятельности студентов. Представлены взаимосвязанные и последовательные этапы применения аналитической рубрики на примере учебной дисциплины «Практика устной и письменной речи»
Abstract (in another language): The author considers the advantages of using the analytical rubric in the qualitative and quantitative assessment of both the process and the result of students` educational and cognitive activity. The article presents the interrelated and sequential stages of applying the analytical rubric in teaching and studying the academic discipline "Oral and Written Practice"
Description: Раздел 3. Интегративная сущность современного гуманитарного знания и его дидактические аспекты = Section 3. Integrative essence of modern humanitarian knowledge and its didactic aspects
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/251856
ISBN: 978-985-566-950-1
Appears in Collections:2020. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
106-111.pdf464,84 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.