Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249050
Title: Социальные медиа в цифровой коммуникации
Other Titles: Social media in digital communication / N. I. Iovva
Authors: Иовва, Н. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы Третьей Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 8–9 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун­т ; редкол.: О. М. Самусевич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 392-396.
Abstract: В статье рассмотрены социальные медиа как феномен сферы новой медиаиндустрии. Мировая сеть играет значительную роль в формировании разного рода контента. Наряду с традиционными средствами массовой информации сетевые технологии выходят на первый план в получении информации среди молодежи и людей с активной политической и жизненной позицией
Abstract (in another language): The article discusses social media as a phenomenon in the sphere of the new media industry. The global network plays a significant role in the formation of various kinds of content. Along with traditional media, network technologies come to the forefront in obtaining information among young people and people with an active political and life position
Description: Раздел IV. Трансформация коммуникативных процессов в цифровой среде
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249050
ISBN: 978-985-566-946-4
Appears in Collections:2020. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
392-396.pdf327,15 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.