Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249025
Title: Медийная стратегия НДЦ «Зубрёнок»
Other Titles: Media strategy of NCC «Zubrenok» / A. Y. Kuzminava
Authors: Кузьминова, А. Ю.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы Третьей Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 8–9 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун­т ; редкол.: О. М. Самусевич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 278-283.
Abstract: В статье дана оценка контент-стратегии сайта и аккаунтов НДЦ «Зубрёнок в социальных сетях, выявлены варианты модернизации отдельных аспектов медийной самопрезентации
Abstract (in another language): The article assesses the content strategy of the NCC’s «Zubrenok» web-site and its accounts on social networks, reveals options for modernizing certain aspects of media self-presentation
Description: Раздел III. Корпоративная и общественная коммуникация: стратегии, технологии, инструменты
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249025
ISBN: 978-985-566-946-4
Appears in Collections:2020. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
278-283.pdf327,34 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.