Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/248997
Title: Геобрендинг малых городов: ресурсы ностальгического мультикультурного туризма
Other Titles: Geobranding of small cities: resources of nostalgic multicultural tourism / A. I. Loiko
Authors: Лойко, А. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы Третьей Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 8–9 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун­т ; редкол.: О. М. Самусевич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 166-170.
Abstract: На примере Дятлово, Радуни, Новогрудка, Шклова рассмотрены возможности малых городов в создании инфраструктуры ностальгического мультикультурного туризма и роль в этом процессе региональных СМИ
Abstract (in another language): Оn the example of Dyatlovo, Raduni, Novogrudok, Shklov, the possibilities of small cities in creating the infrastructure of nostalgic multicultural tourism and the role of regional media in this process are considered
Description: Раздел II. Роль коммуникативных технологий в общественной модернизации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/248997
ISBN: 978-985-566-946-4
Appears in Collections:2020. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
166-170.pdf301,23 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.