Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247544
Title: Брендинг как технология продвижения товаров потребителю (на примере сайта swisstime.by): аннотация дипломной работы / Ракова Алина Леонидовна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат философских наук, доцент Ефимова Надежда Викторовна
Other Titles: Branding as a Technology for Promoting Goods to Consumers (on the example of the site swisstime.by): graduate thesis abstract / Alina L. Rakova; Belarusian State University, Department of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Nadezhda V. Efimova Assistant Professor Doctor of Philosophy in Philosophy
Authors: Ракова, Алина Леонидовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 12-Aug-2020
Publisher: ФФСН, кафедра социальной коммуникации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247544
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РАКОВА АЛ.pdf286,73 kBAdobe PDFView/Open
RAKOVA AL.pdf165,03 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.