Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247524
Title: Корпоративная культура как инструмент адаптации сотрудников в международной организации (на примере международной сети ресторанов общественного питания KFC) аннотация дипломной работы / Ильина Елена Викторовна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат социологических наук, доцент Купчинова Татьяна Владимировна
Other Titles: Corporate Culture as an Instrument for Adapting Employees in an International Organization (using the KFC international restaurant chain as an example) graduate thesis abstract / Elena V. Ilyina; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Tatiana V. Kupchinova Assistant Professor Doctor of Philosophy in Sociology
Authors: Ильина, Елена Викторовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 12-Aug-2020
Publisher: ФФСН, кафедра социальной коммуникации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247524
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ИЛЬИНА ВЕ.pdf279,79 kBAdobe PDFView/Open
ILYINA EV.pdf165,12 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.