Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/229268
Title: Внешнеэкономический фактор макросреды маркетинга и его воздействие на маркетинговую деятельность субъектов хозяйствования Pеспублики Беларусь : аннотация к дипломной работе / Эмма Юрьевна Брило; Институт бизнеса БГУ, Кафедра маркетинга; науч. рук. Н.В. Черченко
Authors: Брило, Эмма Юрьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: Jul-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/229268
Appears in Collections:Маркетинг. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
referat_Brilo.pdf162,84 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.