Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/225096
Заглавие документа: Возможности внедрения олимпийских знаний на общеобразовательных уроках учащихся 1–4 классов
Авторы: Маркова, И. А.
Иванов, С. А.
Дата публикации: 2013
Издатель: Минск : Изд. центр БГУ
Библиографическое описание источника: Сборник научных работ студентов Республики Беларусь «НИРС 2012» / редкол.: А. И. Жук (пред.) [и др.] – Минск : Изд. центр БГУ, 2013. – С. 481-482.
Аннотация: Olympic education as a social phenomenon, is gradually becoming a reality. In many countries it is introduced in the syllabus of training establishments because it is the foundation of the objective conditions of the transformation of the Olympic movement in the most massive phenomenon of our time. It is fully consistent with the trends of modern social development, the interests and needs of modern civilization. It can make a significant contribution to the solution of urgent social problems. The highest efficiency of introduction of Olympic education is possible through the use of interdisciplinary connections. In particular, the Olympic knowledge can be optimized introduced into content of general education courses
URI документа: http://elib.bsu.by/handle/123456789/225096
ISBN: 978-985-553-139-6
Располагается в коллекциях:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2012"

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
481-482.pdf350,61 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.