Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/225096
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМаркова, И. А.-
dc.contributor.authorИванов, С. А.-
dc.date.accessioned2019-07-26T06:44:37Z-
dc.date.available2019-07-26T06:44:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСборник научных работ студентов Республики Беларусь «НИРС 2012» / редкол.: А. И. Жук (пред.) [и др.] – Минск : Изд. центр БГУ, 2013. – С. 481-482.ru
dc.identifier.isbn978-985-553-139-6-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/225096-
dc.description.abstractOlympic education as a social phenomenon, is gradually becoming a reality. In many countries it is introduced in the syllabus of training establishments because it is the foundation of the objective conditions of the transformation of the Olympic movement in the most massive phenomenon of our time. It is fully consistent with the trends of modern social development, the interests and needs of modern civilization. It can make a significant contribution to the solution of urgent social problems. The highest efficiency of introduction of Olympic education is possible through the use of interdisciplinary connections. In particular, the Olympic knowledge can be optimized introduced into content of general education coursesru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : Изд. центр БГУru
dc.titleВозможности внедрения олимпийских знаний на общеобразовательных уроках учащихся 1–4 классовru
dc.typearticleru
Располагается в коллекциях:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2012"

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
481-482.pdf350,61 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.