Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/212321
Title: Как корпорации меняют медиабизнес в Белоруссии
Authors: Науменко, Анна Александровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2017
Citation: Век информации
Abstract: Сегодня медиабизнес претерпевает трансформацию, которая выражается как в изменениях характера редакционной политики, так и в вопросах построения бизнес-модели. В статье рассматриваются процессы влияния корпораций на особенности медиабизнеса в Беларуси.
Abstract (in another language): Today the media business is undergoing a transformation, which is expressed in changing the editorial policy nature and in problems of building a business model. The article examines the processes of corporate influence on the features of the media business in Belarus.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/212321
Appears in Collections:Кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
как корпорации меняют медиабизнес в беларуси.pdf97,2 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.