Skip navigation
Главная страница
Вход
Язык
English
русский
ISSN 2519-4437
(online)
Электронная библиотека БГУ
УО "Институт бизнеса"
Даты публикации
Авторы
Заглавия
Темы
Просмотр "УО "Институт бизнеса"" Заглавия
Перейти:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Ж
З
И
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ъ
Ы
Ь
Э
Ю
Я
или введите несколько первых символов:
сортировать:
Заглавие
Дата выпуска
Дата поступления
В порядке:
По возрастанию
По убыванию
Результаты/Страница
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы/Запись:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 635 - 654 из 11679
< предыдущий
следующий >
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Заглавие
Автор(ы)
2022
The studying of the chinese language as a factor in the socio-economic development of the country
Piskun, E.
апр-2019
The Swiss turn to the creative economy in the 2000s: on the example of Zurich-West
Karnilova, A.
;
Zelenovskiy, K.
;
Matsevich-Dukhan, L.
2005
THE THEORY OF OPTIMISTIC EXPECTATIONS BY L. I. PETRAZHITSKY. 100 YEARS AFTER.
Lukin, Siarhei
2021
The transformation of enterprise financial management mode under E-commerce data : annotation to master's thesis / Wanying Wang; School of Business of BSU, Chair of Innovative Management; Supervisor: Molokovitch Anatoli Denisovich
Wang, Wanying
2024
Theoretical aspects of digital advertising: the concept and new trends
Yun Lanyin
2024
Theory and methodology of financing the innovative development of higher education : annotation to master's thesis / Genghua Xu ; School of Business of BSU, Department of Finance and Management ; Supervisor: Barsegian L.M.
Xu, Genghua
2024
TikTok promotion. Как TikTok влияет на продвижение компаний
Миско, В. С.
;
Юргель, А. В.
2016
Transparentność skutków działalności gospodarczej w sprawozdaniach w kontekście prawnej i społecznej odpowiedzialności podmiotu
Dotkuś, W.
2016
Transport processes optimization under the influence of big data in fashion industry
Solodovnikova, Tatiana Igorevna
;
Turovets, Alexander Mikhailovich
2020
Trends in Internet marketing
Vashchyla, H.
;
Marushka, D.
2022
Trends of context advertising in digital marketing
Vashchyla, H.
;
Marushka, D.
дек-2016
TRIFT (TRIP FESTIVAL)
Шумеева, М. А.
;
Гуцко, Е. Г.
;
Белько, А. С.
;
Коченко, Э. В.
2019
Ubezpieczenie jako narzędzie finansowania ryzyk działalności start-upów
Pukała, R.
2023
Undercover marketing
Unanian, M.
2015
Universities in the learning economy
Apanasovich, Natalja
2018
University 3.0 model as a significant factor of economic growth and its implementation in Belarus
Miasnikova, Olga Vyacheslavovna
;
Sereda, Alexander Evgenievich
2015
Up-to-date techniques in teaching a foreign language to business people: intercultural aspect
Волкова, Екатерина Александровна
2013
USE OF SOCIAL MEDIA AND SOCIAL NETWORKS IN BUSINESS AND CLASSROOM
Садовская, Екатерина Юрьевна
2023
Using problem-based approach in teaching business English
Mytnik, M.
2019
Using the “Flipped classroom” technology in English class in School of Business of BSU
Yaroshevich, I. A.
;
Ostapuk, S. I.