Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338208
Title: Социальная реклама как инструмент продвижения социально значимых инициатив
Other Titles: Сацыяльная рэклама як інструмент прасоўвання сацыяльна значных ініцыятыў / В. А. Гаховіч
Authors: Гахович, В. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2025
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 27-й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14 лістап. 2025 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2025. – С. 26-29.
Abstract: В статье рассматриваются цель, задачи и подвиды социальной рекламы. Описаны аспекты ее эффективности в белорусском обществе и концепция государственного регулирования. Выделены основные функции социальной рекламы, способствующие продвижению идей социальной инклюзивности в обществе
Abstract (in another language): У артыкуле разглядаюцца мэта, задачы і падвіды сацыяльнай рэкламы. Апісаны аспекты яе эфектыўнасці ў беларускім грамадстве і канцэпцыя дзяржаўнага рэгулявання. Выдзелены асноўныя функцыі сацыяльнай рэкламы, якія спрыяюць прасоўванню ідэй сацыяльнай інклюзіўнасці ў грамадстве
Description: Раздзел І. Медыялогія як сінтэз навук
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338208
ISBN: 978-985-881-843-2
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2025. Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File SizeFormat 
26-29.pdf289,95 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.