Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338208
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГахович, В. А.
dc.date.accessioned2025-12-03T07:23:19Z-
dc.date.available2025-12-03T07:23:19Z-
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationЖурналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 27-й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14 лістап. 2025 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2025. – С. 26-29.
dc.identifier.isbn978-985-881-843-2
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/338208-
dc.descriptionРаздзел І. Медыялогія як сінтэз навук
dc.description.abstractВ статье рассматриваются цель, задачи и подвиды социальной рекламы. Описаны аспекты ее эффективности в белорусском обществе и концепция государственного регулирования. Выделены основные функции социальной рекламы, способствующие продвижению идей социальной инклюзивности в обществе
dc.language.isoru
dc.publisherМінск : БДУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.titleСоциальная реклама как инструмент продвижения социально значимых инициатив
dc.title.alternativeСацыяльная рэклама як інструмент прасоўвання сацыяльна значных ініцыятыў / В. А. Гаховіч
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeУ артыкуле разглядаюцца мэта, задачы і падвіды сацыяльнай рэкламы. Апісаны аспекты яе эфектыўнасці ў беларускім грамадстве і канцэпцыя дзяржаўнага рэгулявання. Выдзелены асноўныя функцыі сацыяльнай рэкламы, якія спрыяюць прасоўванню ідэй сацыяльнай інклюзіўнасці ў грамадстве
Располагается в коллекциях:2025. Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы

Полный текст документа:
Файл РазмерФормат 
26-29.pdf289,95 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.