Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338179
Title: Медыйныя стратэгіі карпарацыі ZGH у прасоўванні брэнда «Джылі» на беларускім рынку
Other Titles: Медийные стратегии корпорации ZGH в продвижении бренда «Джили» на белорусском рынке / Ли Сяосюй
Authors: Лі Сяасюй
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2025
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 27-й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14 лістап. 2025 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2025. – С. 623-625.
Abstract: У даследаванні разгледжаны асаблівасці рэалізацыі медыйнай стратэгіі па прасоўванні брэнда «Джылі» на рынку Рэспублікі Беларусь
Abstract (in another language): В исследовании рассмотрены особенности реализации медийной стратегии по продвижению бренда «Джили» на рынке Республики Беларусь
Description: Раздзел VII. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338179
ISBN: 978-985-881-843-2
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2025. Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
623-625.pdf285,14 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.