Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/335607| Title: | Интернет-платформа Quizizz как инструмент формирования коммуникативных навыков иноязычного общения |
| Other Titles: | Online Quizziz platform as a tool for developing communication skills in a foreign language / H. A. Selivanava |
| Authors: | Селиванова, А. А. |
| Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Минск : БГУ |
| Citation: | Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания : материалы VІІI Междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 20 марта 2025 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 311-315. |
| Abstract: | Данная статья посвящена анализу возможностей использования платформы Quizizz в образовательном процессе для развития медийно-информационных навыков у студентов. В статье также представлены условия успешного применения платформы в различных образовательных контекстах, а также рекомендации для преподавателей по интеграции Quizizz в учебный процесс |
| Abstract (in another language): | This article is devoted to the analysis of the possibilities of using the Quiz platform in the educational process for the development of media and information skills among students. The article also presents the conditions for the successful use of the platform in various educational contexts, as well as recommendations for teachers on integrating Quizizz into the learning process |
| Description: | Раздел 3. Информационно-коммуникационные технологии в преподавании иностранных языков и литературы |
| URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/335607 |
| ISBN: | 978-985-881-795-4 |
| Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
| Appears in Collections: | 2025. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 311-315.pdf | 361,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

