Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/335590
Title: Использование технологии аргумент-картирования в обучении студентов изучающему чтению на основе коммуникативно-когнитивного подхода
Other Titles: Using argument mapping technology in teaching students critical reading based on the communicative-cognitive approach / M. I. Statkevich
Authors: Статкевич, М. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания : материалы VІІI Междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 20 марта 2025 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 225-229.
Abstract: В данной статье рассматриваются особенности применения технологии аргумент-картирования в обучении студентов изучающему чтению иноязычных текстов, описывается организация этапов работы на занятии по иностранному языку с акцентом на использование аргумент-карт в контексте коммуникативно-когнитивного подхода
Abstract (in another language): This article discusses the features of using argument-mapping technology in teaching students critical reading of foreign language texts. It describes the organization of the stages of work in a foreign language class, with an emphasis on the use of argument maps within the context of the communicative-cognitive approach
Description: Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/335590
ISBN: 978-985-881-795-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2025. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
225-229.pdf395 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.