Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/335590| Title: | Использование технологии аргумент-картирования в обучении студентов изучающему чтению на основе коммуникативно-когнитивного подхода |
| Other Titles: | Using argument mapping technology in teaching students critical reading based on the communicative-cognitive approach / M. I. Statkevich |
| Authors: | Статкевич, М. И. |
| Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Минск : БГУ |
| Citation: | Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания : материалы VІІI Междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 20 марта 2025 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 225-229. |
| Abstract: | В данной статье рассматриваются особенности применения технологии аргумент-картирования в обучении студентов изучающему чтению иноязычных текстов, описывается организация этапов работы на занятии по иностранному языку с акцентом на использование аргумент-карт в контексте коммуникативно-когнитивного подхода |
| Abstract (in another language): | This article discusses the features of using argument-mapping technology in teaching students critical reading of foreign language texts. It describes the organization of the stages of work in a foreign language class, with an emphasis on the use of argument maps within the context of the communicative-cognitive approach |
| Description: | Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики |
| URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/335590 |
| ISBN: | 978-985-881-795-4 |
| Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
| Appears in Collections: | 2025. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 225-229.pdf | 395 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

