Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/335583
Title: Роль коммуникативно-интерактивного подхода в формировании коммуникативных навыков учащихся
Other Titles: The role of the communicative and interactive approach in the formation of students’ communication skills / O. M. Lipustina, I. N. Shapovalova
Authors: Липустина, О. М.
Шаповалова, И. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания : материалы VІІI Междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 20 марта 2025 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 192-198.
Abstract: Данная статья посвящена особенностям формирования коммуникативных навыков учащихся на уроках иностранного языка. В своей статье авторы описывают причины, препятствующие развитию коммуникативных навыков учащихся. В статье приводятся результаты экспериментальной работы, имеющие целью сформированность коммуникативных навыков учащихся
Abstract (in another language): This article is devoted to the peculiarities of the formation of students' communication skills in foreign language lessons. In their article, the authors describe the reasons that hinder the development of students' communication skills. The article presents the results of experimental work aimed at developing students' communication skills
Description: Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/335583
ISBN: 978-985-881-795-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2025. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
192-198.pdf457,46 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.