Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/335044
Title: | Использование платформы Юнислайд в обучении математике студентов-финансистов |
Other Titles: | Using the Unislaid platform in teaching mathematics to finance students / Anna Vitalievna Skrinnik |
Authors: | Скринник, А. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Математика |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Трансформация механико-математического и IT-образования в условиях цифровизации : материалы ІІ Междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 22–24 апр. 2025 г. В 2 ч. Ч. 1 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. В. Бровка (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 196-200. |
Abstract: | Статья посвящена исследованию эффективности использования платформы Юнислайд в процессе обучения математике студентов финансовых направлений подготовки. В работе анализируются возможности платформы для контроля результатов обучения студентов-финансистов при изучении темы «Исследование функции и построение графика» |
Abstract (in another language): | The article is devoted to the study of the effectiveness of using the Unislaid platform in the process of teaching mathematics to students of financial fields of study. The paper analyzes the capabilities of the platform for monitoring the learning outcomes of financial students when studying the topic "Function research and graph construction" |
Description: | Раздел III. Методология и методики обучения естественно-математическим дисциплинам в университетской цифровой образовательной среде |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/335044 |
ISBN: | 978-985-881-796-1 978-985-881-797-8 (ч. 1) |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2025. Трансформация механико-математического и IT-образования в условиях цифровизации |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
196-200.pdf | 926,48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.