Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/334538
Title: Агрессивный маркетинг и использование цифровых инструментов в данной отрасли при продвижении продукта
Other Titles: Aggressive marketing and use of digital tools in the industry to promote the product / D. A. Kruchenkova, M. V. Belevich
Authors: Крученкова, Д. А.
Белевич, М. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Цифровая трансформация – шаг в будущее : материалы V Междунар. науч.-практ. конф. молодых ученых, Минск, 2 окт. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. А. Карачун (гл. ред.), А. А. Королёва, Б. Н. Паньшин. – Минск : БГУ, 2024. – С. 395-398.
Abstract: Статья посвящена изучению агрессивного маркетинга как инструмента продвижения товаров и услуг, а также цифровой интеграции и технологической инновации в данном секторе
Abstract (in another language): The article is devoted to the study of aggressive marketing as a tool for promoting goods and services, as well as digital integration and technological innovation in this sector
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/334538
ISBN: 978-985-881-704-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Цифровая трансформация – шаг в будущее

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
395-398.pdf217,33 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.