Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332681
Title: Маркетинговые возможности брендинга в современной рекламе : аннотация к дипломной работе / Александра Владимировна Кузьменкова ; Институт бизнеса БГУ, Кафедра маркетинга ; науч. рук. Лежанская П. В.
Authors: Кузьменкова, Александра Владимировна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Abstract: Цель: Разработка предложений по совершенствованию брендинга ГУО «Институт бизнеса Белорусского государственного университета».
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332681
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Маркетинг. 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кузьменкова_аннотация.pdf368,1 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.