Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332664
Title: Рекламная стратегия продвижения китайских товаров на белорусский рынок в современных условиях : аннотация магистерской диссертации / Мэн Шуан ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Калачёва И.И.
Other Titles: The advertising strategy of promoting Chinese goods to the Belarusian market in modern conditions: annotation of master's thesis / Meng Shuang ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; Academic supervisor: Irina I. Kalachova
Authors: Мэн, Шуан
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 30-Jun-2025
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель магистерской работы – Разработка рекомендаций по совершенствованию рекламной стратегии продвижения китайских товаров на белорусском рынке с использованием социальной сети TikTok.
Abstract (in another language): The purpose of the master's thesis is to develop recommendations for improving the advertising strategy for promoting Chinese goods on the Belarusian market using the TikTok social network.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332664
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MENG SHUANG ffsn an ru.pdf281,39 kBAdobe PDFView/Open
MENG SHUANG ffsn an eng.pdf193,18 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.