Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332205
Title: Gender Stereotypes in Chinese Commercial Brands Advertising Communication : Master's Thesis / Yan Shuai; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Academic supervisor: Galina A. Fofanova
Other Titles: Гендерные стереотипы в рекламной коммуникации китайских коммерческих брендов : магистерская диссертация / Янь Шуай ; БГУ, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Фофанова Г.А.
Authors: Yan Shuai
Янь Шуай
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология
ЭБ БГУ::ГЕНДЕРНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ::Гендер и экономика
ЭБ БГУ::ГЕНДЕРНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ::Гендер и коммуникация
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: The Goal of the Master's Thesis: To identify gender stereotypes in Chinese commercial brands advertising communication phenomena.
Abstract (in another language): Цель исследования - выявить гендерные стереотипы в феноменах рекламной коммуникации китайских коммерческих брендов.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332205
Licence: info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
YAN SHUAI.pdf3,42 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.