Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/331171
Title: Analysing the experience of using social networks in marketing
Authors: Kudina, V. A.
Sidorovich, K. A.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес-пульс : III Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 14 ноября 2024 г. : сб. материалов / редкол.: Н. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2025. – С. 427-430.
Abstract: The article is devoted to the analysis of the experience of using social networks in marketing and the study of the role and impact of social media on marketing. In our work we will also analyse the results of the survey on: How effective is the use of social media in marketing to consumers
Description: Секция 3. Маркетинг в XXI веке
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/331171
ISBN: 978-985-7214-91-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Бизнес-пульс

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
427-430.pdf439,25 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.