Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/326081
Title: Роль смешанного обучения в повышении качества иноязычного образования
Other Titles: The role of blended learning in improving the quality of foreign language education / M.N. Petrova
Authors: Петрова, М. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы X Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 26–27 окт. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 446-448.
Abstract: В последние годы интеграция традиционных и инновационных методов обучения стала неотъемлемой частью иноязычного образования. Это особенно актуально в связи с быстрым развитием информационно-коммуникационных технологий и электронного обучения, а также необходимостью подготовки компетентных специалистов, способных не только эффективно работать в своей предметной области, но и взаимодействовать с зарубежными коллегами на международном уровне науки и образования. Сочетание традиционных и инновационных технологий повышает интерес и мотивацию студентов, улучшает качество образовательного процесса и приводит к более эффективным результатам
Abstract (in another language): In recent years integration of traditional and innovative methods has become an integral part of foreign language education. It is particularly relevant due to rapid development of IT technologies and e-learning, as well as the need to train competent specialists able not only to work efficiently in their subject area, but also interact with foreign colleagues at the international level of science and education. A combination of traditional and innovative technologies arouses greater interest and motivation of students, improves the quality of the educational process and results in more effective learning outcomes
Description: Раздел 7. Смешанные формы обучения в условиях цифровизации языкового образования = Section 7. Mixed forms of learning in the context of digitalization of language education
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/326081
ISBN: 978-985-881-736-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
446-448.pdf372,7 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.