Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/326073
Title: Смешанное обучение: возникающая парадигма для оптимизации обучения языку
Other Titles: Blended learning: an emerging paradigm for optimizing language learning / Y.M. Amelina
Authors: Амелина, Ю. М.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы X Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 26–27 окт. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 409-414.
Abstract: С распространением технологий смешанное обучение стало использоваться как инновационный подход, который стратегически объединяет онлайн и традиционное обучение для современного образования в области изучения иностранных языков. Эта статья поясняет различия, эффективность и основополагающие принципы смешанного обучения для улучшения преподавания английского языка
Abstract (in another language): With the spread of technology, blended learning has emerged as an innovative approach that strategically combines online and traditional classroom instruction for modern foreign language education. This article explains the distinctions, effectiveness, and core principles of blended learning to improve English language teaching. It shows how blending technological and interpersonal strategies enhance English language learning
Description: Раздел 7. Смешанные формы обучения в условиях цифровизации языкового образования = Section 7. Mixed forms of learning in the context of digitalization of language education
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/326073
ISBN: 978-985-881-736-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
409-414.pdf389,16 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.