Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/326031
Title: | Методические рекомендации по использованию графического редактора Canva.com в практике преподавания русского языка в средней школе |
Other Titles: | Methodological recommendations for using a graphic editor сanva.com in the practice of teaching Russian in secondary school / A. Aliokhna |
Authors: | Алехно, Е. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы X Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 26–27 окт. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 206-211. |
Abstract: | В данной статье раскрываются методические возможности использования графического редактора canva.com в практике преподавания русского языка в средней школе, представлены методические рекомендации по работе с данной платформой для создания разных форм визуализации, для организации индивидуальной и групповой работы учащихся |
Abstract (in another language): | This article reveals the methodological possibilities of using a graphic editor сanva.com in the practice of teaching the Russian language in secondary school. Methodological recommendations for working with this platform for creating different forms of visualization, for organizing individual and group work of students are presented |
Description: | Раздел 3. Перспективы применения информационных технологий в постиндустриальном обществе = Section 3. Prospects for application of information technologies in the post-industrial society |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/326031 |
ISBN: | 978-985-881-736-7 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2023. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
206-211.pdf | 421,02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.