Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/325460
Title: Implementing task-based learning in language education
Other Titles: Внедрение обучения на основе задач в языковом образовании / Л. П. Дубина
Authors: Dubina, L. P.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Идеи. Поиски. Решения : материалы XVIII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 22 окт. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: С. А. Важник (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 152-154.
Abstract: This article deals with the principles, benefits, and practical application of the task-based language teaching approach. It is mentioned that task-based learning strategy focuses on communication through task completion. Practical implementation of task-based language teaching is presented
Abstract (in another language): В данной статье рассматриваются принципы, преимущества и практическое применение подхода к обучению иностранным языкам на основе задач. Отмечается, что стратегия обучения на основе задач ориентирована на коммуникацию через выполнение заданий. Представлена практическая реализация обучения иностранному языку на основе заданий
Description: Раздел II. Лингводидактика германских языков в Беларуси и за рубежом
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/325460
ISBN: 978-985-881-714-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Идеи. Поиски. Решения

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
152-154.pdf741,35 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.