Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/325339
Title: | Педагогический компонент производственной педагогической практики студентов учреждений высшего образования: содержание и критерии оценивания |
Other Titles: | Pedagogical compo nent of industrial pedagogical practice of students of higher education institutions: content and evaluation criteria / S. N. Zakharova, A. N. Mozhar, M. P. Redko |
Authors: | Захарова, С. Н. Можар, Е. Н. Редько, М. П. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Университетский педагогический журнал = University pedagogical journal. – 2024. – № 2. – С. 22-25 |
Abstract: | Рассматриваются основные проблемы организации производственной практики студентов, полу чающих высшее педагогическое образование. Характеризуются цель и задачи проведения педагогической практики. Определяются содержание педагогического компонента производственной педагогической практики и критерии оценивания соответствующих ему заданий. |
Abstract (in another language): | The main problems of organisation of industrial practice of students receiving higher pedagogical educa tion are considered. The goal and objectives of pedagogical practice are characterised. The content of the pedagogical component of industrial pedagogical practice and evaluation criteria for the tasks corresponding to it are defined. |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/325339 |
ISSN: | 2791-2892 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2024, №2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.