Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/324313
Title: Маркетинговый подход в управлении учреждением дополнительного образования педагогических работников как условие диверсификации образовательных программ
Other Titles: Marketing approach in the management of the institution of additional education of teaching staff as a condition for the diversification of educational programs / O. V. Semashko
Authors: Семашко, О. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 окт. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. Г. Прохоренко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 417-423.
Abstract: В статье рассматривается применение маркетингового подхода в управлении учреждениями дополнительного образования педагогических работников как ключевого условия для диверсификации образовательных программ; анализируются стратегические направления развития дополнительного образования педагогических работников, включая обновление содержания образовательных программ и внедрение инновационных образовательных технологий
Abstract (in another language): The article considers the application of a marketing approach in the management of additional education institutions for teaching staff as a key condition for the diversification of educational programs. The article also analyzes the strategic directions for the development of additional education for teachers, including updating the content of educational programs and the introduction of innovative educational technologies
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/324313
ISBN: 978-985-881-720-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
417-423.pdf321,27 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.