Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321870
Title: Влияние общества потребления на формирование практик медиапотребления
Other Titles: Influence of the consumer society on formation of media consumption practices / O. N. Kasperovich-Rynkevich
Authors: Касперович-Рынкевич, О. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
Issue Date: 2024
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2024: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 26-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 80-годдзю фак. журналістыкі Беларус. дзярж. ун-та, Мінск, 14–15 лістап. 2024 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: а. в. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2024. – С. 58-61.
Abstract: Целью данного исследования было изучить признаки и черты общества потребления, сформулировать собственное определение данного понятия. Автором соотнесены тенденции происходящие в обществе потребления с тенденциями в медиапотреблении, установлена взаимосвязь между двумя понятиями
Abstract (in another language): The purpose of this research was to study the signs and features of a consumer society and to formulate our own definition of this concept. The author correlates the trends occurring in consumer society with trends in media consumption, and establishes a relationship between the two concepts
Description: Раздзел І. Медыялогія як сінтэз навук
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321870
ISBN: 978-985-881-676-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Журналістыка – 2024: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
58-61.pdf312,58 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.