Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321780
Title: Роль WeChat как нового медиа в китайской культурной коммуникации
Other Titles: The role of WeChat as a new media in Chinese cultural communication / Xu Chao
Authors: Сюй Чао
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2024: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 26-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 80-годдзю фак. журналістыкі Беларус. дзярж. ун-та, Мінск, 14–15 лістап. 2024 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: а. в. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2024. – С. 615-617.
Abstract: Статья посвящена роли новых медиа в культурной коммуникации и на примере WeChat, одного из самых распространенных новых медиа в Китае, анализирует его популярность и влияние на социальную и культурную коммуникацию. Статья имеет определенное практическое значение для изучения коммуникационного эффекта новых медиа
Abstract (in another language): The article is devoted to the role of new media in cultural communication, and takes WeChat, one of the most mainstream new media in China, as an example to analyze his popularity and his impact on social and cultural communication. This article has certain practical significance on the study of the communication effect of new media
Description: Раздзел VII. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321780
ISBN: 978-985-881-676-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Журналістыка – 2024: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
615-617.pdf307,92 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.