Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321777
Title: Инфлюенсер в современной информационно-медийной среде
Other Titles: An influencer in the modern media and information environment / A. I. Solovyov
Authors: Соловьёв, А. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2024: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 26-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 80-годдзю фак. журналістыкі Беларус. дзярж. ун-та, Мінск, 14–15 лістап. 2024 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: а. в. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2024. – С. 606-611.
Abstract: В статье представлена фигура «инфлюенсера» в качестве продукта и символа современной цифровой медийно-информационной среды, описаны варианты использования его деятельности в бизнес-коммуникациях, политике, культуре, шоу-бизнесе
Abstract (in another language): The article presents the figure of the «influencer» as a product and symbol of the modern digital media and information environment, describes the options for using his activities in business communications, politics, culture, and show business
Description: Раздзел VII. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321777
ISBN: 978-985-881-676-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Журналістыка – 2024: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
606-611.pdf325,66 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.