Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318827
Title: Исследование поведения потребителей при совершении покупок в торговых центрах
Other Titles: Research of consumer behavior in making shopping in shopping malls / O. Yuldasheva
Authors: Юлдашева, О. У.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 4–5 апр. 2024 г. : сб. ст. / редкол.: Н. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 465-471.
Abstract: В статье приведены результаты исследования поведения россиян в торговых центрах при совершении покупок с учетом влияния возрастных и гендерных когорт. В результате статистически доказано, что возрастные характеристики определяют разницу в поведении россиян при покупках в торговых центрах и их отношении к шопингу. Влияние гендерных факторов доказано лишь частично
Abstract (in another language): The article presents the results of Russian customer’s behavior in shopping malls with taking into account the influence of age and gender cohorts. As a result, it has been statistically proven that age characteristics determine the difference in the Russian customers behavior when shopping in shopping malls and their attitude to shopping. The influence of gender factors has been only partially proven
Description: 4. Маркетинг пульс-2024
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318827
ISBN: 978-985-7214-85-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
465-471.pdf802,41 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.