Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318826
Title: Маркетинговые возможности искусственного интеллекта
Other Titles: Marketing possibilities of artificial intelligence / N. Cherchenko
Authors: Черченко, Н. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 4–5 апр. 2024 г. : сб. ст. / редкол.: Н. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 461-464.
Abstract: В статье рассматриваются сущность искусственного интеллекта и его функционирование в рамках индустрии 4.0 в контексте зарубежного опыта и с учетом цифрового развития Республики Беларусь. Рассматриваются основные сферы использования искусственного интеллекта в маркетинге
Abstract (in another language): In this article, the very nature of artificial intelligence and its functioning in the industry 4.0 conditions are being explored. The context of foreign experience as well as digital development of the Republic of Belarus are both being considered. Main areas of leveraging artificial intelligence in marketing are being analyzed
Description: 4. Маркетинг пульс-2024
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318826
ISBN: 978-985-7214-85-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
461-464.pdf439,73 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.