Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318824
Title: Amazon marketing strategy research
Other Titles: Исследование маркетинговой стратегии Amazon / У. Пейфан
Authors: Wu Peifang
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 4–5 апр. 2024 г. : сб. ст. / редкол.: Н. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 451-455.
Abstract: As a leader in global e-commerce, Amazon's successful marketing strategies have always been the focus of the industry. This article aims to provide an in-depth analysis of Amazon’s marketing strategy, including market positioning, product strategy, price strategy, promotion strategy, and big data marketing, in order to provide valuable reference and inspiration for other companies
Abstract (in another language): Успешные маркетинговые стратегии Amazon, лидера глобальной электронной коммерции, всегда были в центре внимания отрасли. Целью этой статьи является предоставление углубленного анализа маркетинговой стратегии Amazon, включая позиционирование на рынке, продуктовую стратегию, ценовую стратегию, стратегию продвижения и маркетинг больших данных, чтобы предоставить ценную информацию и вдохновение для других компаний
Description: 4. Маркетинг пульс-2024
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318824
ISBN: 978-985-7214-85-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
451-455.pdf432,33 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.