Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318816
Title: Deep integration of artificial intelligence and business models
Other Titles: Глубокая интеграция искусственного интеллекта и бизнес-моделей / Лю Мэй Цзюнь
Authors: Liu Mei Jun
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 4–5 апр. 2024 г. : сб. ст. / редкол.: Н. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 413-417.
Abstract: This article mainly introduces the challenges, opportunities and future trends faced in the integration of artificial intelligence and business models. The article first emphasizes the need to strengthen data governance and privacy protection to ensure the healthy development of artificial intelligence technology. Next, the article analyzes the major opportunities brought by the integration of artificial intelligence and business models, including optimizing operating processes, improving production efficiency, reducing operating costs, and accurately meeting customer needs. These opportunities create greater value for enterprises and promote business model innovation
Abstract (in another language): В статье в основном представлены проблемы, возможности и будущие тенденции, с которыми можно столкнуться при интеграции искусственного интеллекта и бизнес–моделей. Cначала подчеркивается необходимость усиления управления данными и защиты конфиденциальности, чтобы обеспечить здоровое развитие технологий искусственного интеллекта. Далее анализируются основные возможности, открывающиеся благодаря интеграции искусственного интеллекта и бизнес-моделей, включая оптимизацию операционных процессов, повышение эффективности производства, снижение операционных затрат и точное удовлетворение потребностей клиентов. Все это создаёт большую ценность для предприятий и способствует инновациям бизнес-моделей
Description: 4. Маркетинг пульс-2024
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318816
ISBN: 978-985-7214-85-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
413-417.pdf472,42 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.