Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318805
Title: The development of digital marketing in China
Other Titles: Развитие цифрового маркетинга в Китае / А. А. Ващило, Лю Юй
Authors: Vashchyla, H.
Liu Yu
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 4–5 апр. 2024 г. : сб. ст. / редкол.: Н. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 360-364.
Abstract: The article analyzes the trends in the development of digital marketing in China. The successful experience and projects of China Construction Bank Corporation as a leader in digital marketing are considered. The cases of using artificial intelligence and neural networks for digital marketing of China Construction Bank Corporation are presented. The use of digital platforms Yue Life, Jianrong Home, Shanrong Business, CCB Life for marketing communications is considered
Abstract (in another language): В статье анализируются тренды развития цифрового маркетинга в Китае. Рассматривается успешный опыт и проекты China Construction Bank Corporation как лидера цифрового маркетинга. Приводятся кейсы использования искусственного интеллекта и нейросетей для цифрового маркетинга China Construction Bank Corporation. Рассмотрено использование цифровых платформ Yue Life, Jianrong Home, Shanrong Business, CCB Life для маркетинговых коммуникаций
Description: 4. Маркетинг пульс-2024
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318805
ISBN: 978-985-7214-85-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
360-364.pdf402,25 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.