Skip navigation
Home
Вход
Language
English
русский
ISSN 2519-4437
(online)
Электронная библиотека БГУ
УО "Институт бизнеса"
Научные работы Института бизнеса
Сборники материалов конференций
2024. Бизнес. Образование. Экономика
Issue Date
Author
Title
Subject
Browsing "2024. Бизнес. Образование. Экономика" by Subject ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Ж
З
И
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ъ
Ы
Ь
Э
Ю
Я
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 10 of 14
Preview
Issue Date
Title
Author(s)
2024
Analysis and evaluation of the effectiveness of advertising activities CJSC «BELGI»
Lesnichenko-Rogovskaya, M.
;
Xu Huakang
2024
Digital advertising trends in China
Li Zhang
2024
Influencer marketing: examining the impact of social media influencers on consumer behavior (China as example)
Wang ZiYu
2024
Innovative applications and trends in the development of digital marketing in modern conditions
Li Siting
2024
Programmatic advertising technology and social marketing trend on game industrial in 2024
Tian Changmai
2024
Technology of advertising perception in the structure of consumer behavior
Lesnichenko-Rogovskaya, M.
;
Li Zhang
2024
The development of digital marketing in China
Vashchyla, H.
;
Liu Yu
2024
Using tools of digital marketing communications at Xiaomi company
Vashchyla, H.
;
Liao Fang
2024
Актуальные инструменты и каналы интегрированных маркетинговых коммуникаций. Белорусский опыт
Лесниченко-Роговская, М. В.
;
Добромудрова, И. А.
2024
Современные тенденции развития интернет-рекламы
Супранович, А. А.