Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/317730
Title: Стратегия формирования инновационного конкурентоспособного продукта
Other Titles: Strategy for forming an innovative competitive product / Tzu Yingchao, M. A. Savich
Authors: Цзу Инчао
Савич, М. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы VІ Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 25-летию экон. фак. БГУ, Минск, 28–29 февр. 2024 г. В 2 ч. Ч. 2 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 120-122.
Abstract: В научной статье рассмотрена модель формирования стратегии инновационного конкурентоспособного продукта на промышленном предприятии Республики Беларусь, определен порядок проведения интегральной оценки инновационных проектов
Abstract (in another language): The scientific article examines a model for forming a strategy for an innovative competitive product at an industrial enterprise of the Republic of Belarus, and determines the procedure for conducting an integral assessment of innovative projects
Description: Раздел 4. Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/317730
ISBN: 978-985-881-588-2 (ч. 2)
978-985-881-589-9
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
120-122.pdf280,83 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.