Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/317180
Title: Transformation and upgrading of enterprise marketing, O2O commerce or omni-channel
Other Titles: Трансформация и повышение эффективности маркетинга предприятия, O2O коммерция или омниканал / Чжэни Сун
Authors: Song, Zhengyi
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Инновации. Экономика : сб. науч. ст. Вып. 9 / Институт бизнеса БГУ; редкол.: Г. А. Хацкевич (председатель) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 133-139.
Abstract: With the rapid popularization of mobile internet, people’s consumption levels have significantly increased, and the entire retail landscape is undergoing significant changes. Starting from the concept and development of omni-channel marketing, this article explores the transformation and upgrading of enterprise omni-channel marketing under the background of O2Ocommerce, points out the opportunities and challenges of omni-channel marketing in the O2O commerce context, and looks ahead to the application of omni-channel marketing from various perspectives.
Abstract (in another language): С распространением мобильного Интернета уровень потребления людей значительно вырос, и вся розничная торговая среда претерпевает значительные изменения. Начиная с концепции и развития маркетинга через омниканал в статье исследуется трансформация и модернизация маркетинга предприятий в условиях O2O коммерции, выявляются возможности и вызовы маркетинга через омниканал в контексте O2O-коммерции, рассматривается применение маркетинга через омниканал с различных точек зрения.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/317180
ISSN: 2523­-4714
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Бизнес. Инновации. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Transformation24p133-139.pdf1,16 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.