Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/313697
Title: Нейросети как инструмент работы рекламы
Other Titles: Neural networks as an advertising tool / K. S. Borisov, S. P. Shutko
Authors: Борисов, К. С.
Шутко, С. П.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Журналистика в цифровую эпоху: технологии и методология творчества : материалы междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 80-летию фак. журналистики Белорус. гос. ун-та, Минск, 25 апр. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. В. Беляев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 69-72.
Abstract: В данной работе рассмотрены направления применения нейросетей в сфере рекламы. Также было установлено, какие плюсы имеет применение технологий нейросети в рекламе и смогут ли эти технологии полностью освободить специалиста по рекламе от его работы. Было отмечено, что нейросети являются инструментом в работе с рекламой
Abstract (in another language): This paper examines the directions of using neural networks in advertising. It also discusses the advantages of using neural network technologies in advertising and whether these technologies can completely free the advertising specialist from his work. It was noted that neural networks are a tool in working with advertising
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/313697
ISBN: 978-985-881-590-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Журналистика в цифровую эпоху: технологии и методология творчества

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
69-72.pdf851,29 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.