Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/312378
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorZhang Li
dc.date.accessioned2024-05-17T07:55:36Z-
dc.date.available2024-05-17T07:55:36Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБизнес-пульс : II Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 10 ноября 2023 г. : сб. материалов / редкол.: В. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 245-247.
dc.identifier.isbn978-85-7214-81-5
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/312378-
dc.descriptionСекция 4. Тренды маркетинга 2023
dc.description.abstractSince 2020, China’s online advertising has developed slowly due to the impact of the new coronavirus, and the online advertising platform pattern has basically taken shape, showing an overall intelligent development trend. Digital advertising has built a new development pattern, search advertising has formed an involution situation, and video advertising has become social and digital. However, the current problems and challenges such as economic recovery after the COVID-19 epidemic, oligopoly, and user privacy and security risks have greatly affected the development of advertising technology and industry. Therefore, the development of digital advertising in China should adapt to changes in the new development trend, deepen 5G mobile construction, and develop innovatively
dc.language.isoen
dc.publisherМинск : Институт бизнеса БГУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
dc.titleDigital advertising trends in China
dc.typeconference paper
Располагается в коллекциях:2023. Бизнес-пульс

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
245-247.pdf596,11 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.