Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/312250
Заглавие документа: How marketing can boost sales for Generation Z
Авторы: Khachaturian, A.
Verbilo, M.
Zhilitskiy, V.
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Дата публикации: 2024
Издатель: Минск : Институт бизнеса БГУ
Библиографическое описание источника: Бизнес-пульс : II Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 10 ноября 2023 г. : сб. материалов / редкол.: В. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 337-338.
Аннотация: In today’s world, marketing plays a key role in shaping and strengthening business success. It is especially important to understand how to effectively attract new customers and retain existing ones in an ever-changing marketplace. In this article, the focus would be on one of the most dynamic and important audiences for today’s businesses – Generation Z. This digital and tech-savvy group of consumers represents a huge potential for increasing sales and strengthening a brand. The focal point would be at what marketing strategies and techniques can be used to successfully attract and retain Generation Z shoppers, and what key principles should be considered to achieve this goal
Доп. сведения: Секция 4. Тренды маркетинга 2023
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/312250
ISBN: 978-85-7214-81-5
Лицензия: info:eu-repo/semantics/openAccess
Располагается в коллекциях:2023. Бизнес-пульс

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
337-338.pdf324,11 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.